Česta pitanja i odgovori

Ovdje možeš pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja. Ukoliko se odgovor na tvoje pitanje ne nalazi među njima, možeš ga potražiti upitom na našu e-mail adresu info@handmade.com.hr.

Pitanja o kupovini, plaćanju i dostavi

Jesu li moji privatni podaci kao što je broj kartice sigurni?

Da. Zaštitili smo tvoje osobne podatke, a isti nisu nikada javno vidljivi. Pri plaćanju kreditnim karticama, preusmjeravamo te na PayPal sigurni sustav za online plaćanje karticama koji je direktno spojen s bankarskim sistemima. Handmade i njegovi zaposlenici nikada nisu u doticaju s vašim brojem kartice. O zaštiti i sigurnosti vaših osobnih podataka više pročitajte na linku Politika privatnosti.

Nemam kreditnu karticu. Postoje li drugi načini plaćanja?

Moguće je platiti pouzećem, PayPalom.

Mogu li platiti gotovinom prilikom dostave (pouzećem)?

Plaćanje gotovinom prilikom dostave (plaćanje pouzećem) je najbolji izbor i dobrodošla praksa kod nas u Handmad-u.

Koliko košta dostava?

Za sada je cjenik dostave Hrvatske pošte, te cijenu dostave možete provjeriti na stranicama Hrvatske pošte. Cijena dostave ovisi o ukupnoj težini paketa.

Postoje li skriveni troškovi?

Ne. Sve je transparentno, dostava je osigurana prema važećem cjeniku.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos za narudžbu.

Kada kupim proizvod, koliko dugo moram čekati pošiljku?

Pošiljka se isporučuje kupcu u roku 3-5 radna dana od preuzimanja paketa kod prodavatelja ili do 5 dana ako se radi o udaljenim mjestima, a očekivani datum i sam tijek dostave možeš pratiti.

Kako ću znati da li je moja pošiljka poslana? Mogu li pratiti svoju narudžbu?

Preko sučelja Hrvatske Pošte se može pratiti tijek dostave, između ostalog sve potrebne podatke o pošiljci; kad je kupljeni proizvod poslan i kad možeš očekivati dostavljača primit ćeš SMS porukom ili E-mailom.

Što ako moja narudžba ne dođe u predviđenom vremenu?

U slučaju poteškoća s dostavom javi se našoj korisničkoj podršci na broj 01 2017 816.

Što ako ne budem doma kad stigne poštar?

U tom slučaju dostavljač će ti ostaviti potvrdu s informacijama u kojoj pošti i u kojem roku možeš preuzeti paket. Na potvrdi će biti naznačeno i koji je krajnji rok za podizanje paketa u pošti. Ukoliko ne stigneš u tom roku preuzeti proizvod, proizvod se vraća prodavatelju. Ako ga još uvijek želiš, potrebno je ponovno platiti dostavu.

Što ukoliko imam neku reklamaciju, primjedbu ili problem?

Svakako se trebaš javiti nama. O uvjetima i rokovima reklamacije više pročitaj na Uvjeti kupnje.

Zaštita od prevare?

Kako bi se izbjegle prevare ili neke druge neugodnosti, donosimo ti nekoliko savjeta o tome na što je bitno obratiti pozornost pri kupnji:

  • dobro pročitaj oglas prije odluke o kupnji kako bi bio siguran/na da odabrani proizvod odgovara tvojim potrebama
  • preporučujemo dostavu pouzećem
  • plati proizvod kada ga preuzmeš

Pitanja o kupovini, plaćanju i dostavi

Handmade profil - Zašto se registrirati?

Registracijom na handmade.com.hr dobivaš vlastiti profil. Registriranim korisnicima omogućena je brža i lakša kupnja proizvoda na handmade.com.hr. Ukoliko želiš obaviti kupnju ili komentirati proizvod i proizvođača registracija je nužna. Brzo i jednostavno možeš se registrirati ovdje. (link za registraciju)

Moj račun

Moj račun je mjesto gdje možeš mijenjati sve svoje podatke. Podaci su zaštićeni, što znači da im nitko osim tebe nema pristup. U osobne podatke spadaju tvoje ime, prezime, datum rođenja i spol.

Ukoliko si društveno aktivan/na i na drugim mrežama, podijeli to i s ostalima.

Na koji način mogu postat dio HANDMADE-a?

Neovisno o tome jesi li fizička ili pravna osoba, imaš mogućnost postat dio Handmade kreativaca, samo nam se javi putem kontakt forme ili nazovi na brojeve telefona.

Za dodatne informacije kontaktiraj nas na info@handmade.com.hr