Handmade Fest 2019

Studentski dom Stjepan Radić

Dvorana PAUK

08-16.06.2019

Handmade Fest je idealna prilika za veliki broj kreativnih duša, bilo pod okriljem naše tvrtke ili mladih inovativnih obrta ili poduzetnika gdje će predstaviti svoje ideje i njihove realizacije u punom svijetlu.

Handmade Fest  je festival ručnih izrada, dizajna i  kreativnog druženja. Osmišljen je sa ciljem promicanja jedinstvenih vrijednosti ručnog rada, proizvoda i usluga.

Dvorana  „Pauk“ osigurava nam dovoljno veliki prostor u koji stane oko 30 izlagača i otprilike tisuću posjetitelja.

Svi izlagači imaju zadatak prezentirati svoj brand i proizvode koje izlažu i prodaju. Na festivalu se predstavljaju umjetnici, obrtnici, hobisti, dizajneri, i ostali kreativci iz cijele Hrvatske.

Festival smo ispunili kreativnim i kvalitetnim programom, raznim edukacijama, radionicama za djecu i odrasle, predavanjima, koncertima, i plesnim akrobatskim točkama – tako da se ugodno osjećaju izlagači i posjetitelji svih dobnih i interesnih skupina.

Očekuje se veliki broj posjetitelja, a ulaz u prostor je besplatan.

Uvjeti prijave

Poziv za prijavu na natječaj za sudjelovanje na Handmade Fest-u, koji će se održati od 08. do 16. lipnja 2019. godine u SC Stjepan Radić, dvorana Pauk.

Zaprimljene prijave na natječaj za sudjelovanje na sajmišnom djelu festivala prolaze stručnu selekciju koja osigurava kvalitetu i ravnopravnu zastupljenost.

U sklopu festivalskog programa predstavljaju se nekonvencionalni, kvalitetno osmišljeni i realizirani, unikatni i originalni kao i lokalno specifični radovi te proizvodi nastali u malim serijama.

 

OPĆE ODREDNICE PRIJAVE

Prijave su otvorene za sve zainteresirane likovne i primijenjene umjetnike, dizajnere, manufakture, hobiste i druge aktere neovisno o njihovom profesionalnom statusu;

Prijavljuju se fizičke ili pravne osobe iz Hrvatske koje na festivalu posluju sukladno zakonima RH;

U prijavi je bitno navesti da li ste fizička ili pravna osoba;

  • Na jedno izlagačko mjesto (osnovno) prijaviti se može jedan izlagač (maksimalno dva);
  • Prednost imaju proizvodi koji nastaju u ograničenim količinama i korespondiraju sa sajamskim načelima HandMade Festa;
  • Poželjne su prijave radova i proizvoda koji do sada nisu predstavljeni javnosti;
  • U procesu selekcije stručni žiri razmatra nekoliko od kategorija: formalne, sadržajne i stilske aspekte radova te proizvoda; koncepciju; primjenu i uporabu likovnih, dizajnerskih, obrtničkih ili tradicijskih tehnika; razinu produkcije; vizualnu komunikaciju; funkcionalnost i primjenjivost;  cjelinu i koheziju radova te proizvoda; inventivnost; rijetkost radova te proizvoda; analogiju sa suvremenim trendovima (održivost, ponovna upotreba, upcycling…)

Napomena!

Kod grupnih prijava, uz pojedinačno vrednovanje pristiglih radova, dodatno se razmatra grupna kohezija i kvaliteta prijava. Stručni žiri kod grupnih prijava može dati prijedlog spajanja jedne grupe autora ili razdvajanje grupe autora, a organizator je taj koji dodatno razmatra prijedlog žirija. Isto pravilo može se primijeniti pri razmatranju više prijavljenih proizvoda jednog autora.

 

UVJETI SUDJELOVANJA

Izabrani izlagači ugovorom se obvezuju na sudjelovanje tijekom cijelog vremena trajanja festivala. Autori/ izlagači potpisuju Ugovor o suradnji i Kodeks ponašanja kojima se obavezuju poštivati protokol, radno vrijeme, prostorne odrednice, dodijeljenu poziciju, poslovanje sukladno pravima RH, prije početka festivala.

 

PROCES SELEKCIJE

Po završetku rada žirija, svi prijavljeni autori/izlagači biti će obaviješteni putem e-maila o konačnim rezultatima.

 

KOTIZACIJA I PROSTORNE ODREDNICE

Sajamski program Handmade Fest-a održava se u polukružnom prostoru Dvorane Pauk, SC Stjepan Radić, Jarunska 2, u Zagrebu.

Izlagačima se dodjeljuje prostor minimalne veličine od  2m kvadratnih.

Prostor koji se dodjeljuje autorima/izlagačima je prazan (bez namještaja i opreme za izlaganje, uz mogućnost korištenja stola) te im je dostupna električna energija.

Prostor za izlaganje autori/izlagači uređuju sami, isključivo u terminu kojeg odredi organizator te sami osiguravaju opremu za izlaganje te potrebne djelatnike.

Načine i metode poslovanja autori/izlagači obavljaju samostalno u skladu sa zakonskim odredbama Republike Hrvatske, o kojima se samostalno informiraju.

Izvan radnog vremena dvorane predmete i radove moguće je ostaviti u izložbenom prostoru, koji je pod sigurnosnom zaštitom te koja se zaključava.

Kotizacija za sudjelovanje na devetodnevnom festivalu iznosi 2.800,00 HRK  te predstavlja način sufinanciranja troškova realizacije HandMade Fest-a.

Postupak prijave

Ispuniti i poslati prijavnicu zaključno sa datumom 25. svibnja 2019. godine

Online prijavnica može se preuzeti OVDJE

Uz prijavnicu potrebno je poslati 5 do 10 fotografija radova i proizvoda u rezoluciji za web na e-mail adresu: info@handmade.com.hr sa naznakom: ”Prijava za HandMade Fest“ uz IME I PREZIME prijavitelja.

Napomena: sve fotografije trebaju biti imenovane IME I PREZIME prijavitelja ili branda.

Nepotpune ili zakašnjele prijave neće se razmatrati.

 

ROKOVI

Natječaj je otvoren od 15. travnja do 25. svibnja 2019.

Obavijest o rezultatima poslat će se svim prijaviteljima putem e-maila s kojeg je pristigla prijava, najkasnije do 25. svibnja 2019 godine.

 

Važni datumi:
  • Trajanje natječaja: od 15. travnja do 25. svibnja 2019 godine.
  • Rezultati natječaja: 26. svibnja od 12:00h
  • Potpisivanje ugovora: najkasnije do . 01. Lipnja 2019 godine
Trajanje HandMade Fest-a: od 08.06 do 16.06.2019 godine.
  • Uređivanje prostora: 07. lipnja – 08. lipnja
  • Raspremanje prostora: 16. lipnja. iza 20:00 sati
Radno vrijeme festivala :
  • Od 08. lipnja do 15. lipnja : od 14:00 – 23:00h
  • 16. lipnja : od 14:00 – 20:00h

Otvorenje: 08. lipnja 2019 u 14 sati.

 

KONTAKT:

Pitanja se zaprimaju isključivo putem e-maila. Za sva dodatna pitanja obratite se E-mailom na: info@handmade.com.hr

Sretno!

Postanite sponzor

Poštovani sponzori,

 

Ovim putem Vam se obraćamo sa zamolbom za sponzorstvo i iskreno se nadamo da ćete prepoznati našu ideju koja se može realizirati na obostrano zadovoljstvo.

 

Vjerujemo da ćete prepoznati važnost ovog projekta te pomoći pridonijeti uspješnosti devetodnevnog festivala koji organiziramo u prostorijama SC Stjepana Radića u dvorani “Pauk”  od 08. do 16. lipnja ove godine.

Postanite naš sponzor i podržite kvalitetu izvornog hrvatskog proizvoda!

Pozivamo Vas da se uključite u ovaj projekt kroz sponzorstvo, koje bi bilo vezano i za više oblika promocija Vaše tvrtke, kroz propagandne materijale na terenu, kao i kroz sredstva javnog priopćavanja.

Sponzor festivala je tvrtka, organizacija ili udruga koja svojim proizvodima, uslugama, iskustvom ili resursima pruža potporu organizatoru u pripremi, produkciji i održavanju festivala i time izravno utječe na njene učinke i ishode.

 

Ako se odlučite na potporu ovog projekta, možete to učiniti putem izbora naših sponzorskih paketa.

 

Sponzorski paket „SREBRNI SPONZOR“

10.000,00 HRK

 

  • vidljivost kroz isticanje naziva i logotipa sponzora u svim klasičnim i elektroničkim medijima (na brošuri, na handmade.com.hr portalu, na elektroničkim biltenima (newsletterima) i kroz e-mail kampanje koji najavljuju event te natpisima na samom festivalu)
  • vidljivost kroz spominjanje imena te isticanje logotipa sponzora na svim nastupima organizatora u medijima
  • postavljanje 1 reklamna natpisa (pingvina) u dvorani održavanja festivala.
  • sudjelovanje 1 predstavnika tvrtke ili organizacije sponzora u programu festivala uz dogovor teme s programskim odborom (predavanje, prezentacija ili sudjelovanje u panel diskusiji)

 

Sponzorski paket „ZLATNI SPONZOR“

20.000,00 HRK

 

  • vidljivost kroz isticanje naziva i logotipa sponzora u svim klasičnim i elektroničkim medijima (na brošuri, na handmade.com.hr portalu, na elektroničkim biltenima (newsletterima) i kroz e-mail kampanje koji najavljuju događaj te natpisima na samom festivalu)
  • vidljivost kroz spominjanje imena te isticanje logotipa sponzora na svim nastupima organizatora u medijima
  • sudjelovanje 2 predstavnika tvrtke ili organizacije sponzora u programu festivala uz dogovor teme s programskim odborom (predavanje, prezentacija ili sudjelovanje u panel diskusiji)
  • postavljanje 2 reklamna natpisa u dvorani održavanja festivala i ispred ulaza u dvoranu.
  • distribucija promotivnog materijala sponzora

 

Vašim sponzorstvom utječete na kvalitetu programa i izvedbu festivala.

U sponzorstvo ulaze sljedeće aktivnosti;

  • Pokroviteljstvo zabavnog programa u dnevnim i večernjim terminima festivala
  • Pokroviteljstvo produkcije i tiska (akreditacije/brošure/plakati/ promo materijali…)
  • Pokroviteljstvo videozapisa i intervjua (medijski pokrovitelj)
  • Pokroviteljstvo nagradne igre
  • Pokroviteljstvo dvorane u kojoj se održava festival

 

Prema Vašim potrebama i iznosu koji ste spremni izdvojiti, kreirati ćemo jedinstvenu listu pogodnosti! Uz mogućnosti isticanja Vašeg imena i logotipa, a otvoreni smo i za drugačije, kreativne pristupe na Vaš prijedlog!